Saturday, May 23, 2009

vaimsete väärtuste pede?


Mulle ei meeldi uued Tartu kaubamaja reklaamid. laused stiilis: saksa fill - rahuldav, šveitsi kell - cum laude jms. Materiaalsete väärtuste tõstmine kõrgemale haridusest. ma ei viitsi õppida, aga vähemalt on mul ilusad asjad!? ja see kõik on suurelt ja värviliselt ülikoolilinna tänavapildis mõjutatavate inimeste silma all .(

8 comments:

Anonymous said...

ära põe, see ei olegi sinusugustele mõeldud. lihtsalt lohutamiseks, et mis sest et matat ei oska, stiilne võid ikka olla. et vähemalt midagi head. keegi ei mõelnudki seda, et riided on tähtsamad kui su nn vaimsed väärtused :D ei maksa üle mõelda.

Eru said...

jälk, jah.

trees said...

mine arenda oma nn. vaimuseid väärtusi kuskil nurka taka.

Martin said...

Kole, aga eks see samas vist näitab teatavat kahetsusväärset tendentsi tänapäeva väärtushinnangute arengus.. Reklaamifirmad on ju selles osas tõelise reaalsuse heeroldid. Nad kasutavad selliseid võtteid ja loosungeid, mis kõige suuremale enamusele apelleeriksid. Reklaam pigem reageerib trendile ja süvendab seda kui loob uue trendi.

Piret Karro said...

need ongi need nn valed väärtused, mida kaubamaja praegu reklaamib. see pole ju mingi lohutus, kui ma halvasti õpin, aga vähemalt on mul lahedad riided, selline mõtlemine on juba arengule kahjulik. ning reklaamifirmad küll teevad oma tööd hästi - trendi süvendamine on neile kasulik ja meile halb, nagu tavaliselt - inimene vs tarbija.

Anonymous said...

noojah, aga ega see aint tattidele pole, kui juba suur inimene seda vaatab, siis ega ta matat nagunii enam õppima hakka.

Piret Karro said...

ükskõik, kellele see mõeldud on, kuna ta ripub tartu kesklinnas, näevad seda kõik, k.a "tatid".
teiseks, suurte inimeste põhimõttes kipuvad nende lastele edasi kanduma ja ka ühiskonna üldiseks mõttemalliks saama. ja kui juba üks ühiskond nõnda mõtleb, et persse selle mataga, siis...

Kaarel Nurk said...

Hehe, pidin toda reklaami kaks korda lugema, enne kui kohale jõudis, et debiilne pole mitte mina.