Wednesday, October 22, 2008

röövel rööbastel

nägin jälle ägedaid unenägusid ^_^
kahjuks on nüüdseks neist meeles ainult suvalised jupid, aga
esimeses unenäos seiklesin koos triinuga mingis väga müstilises metsas. kui oled näinud filmi "the fountain" ja mäletad seda elupuud, kes/mis seal oli, siis mu unes oli terve mets selline. elas & helendas. mõndades animefilmides ("Nausicaa's" vist ka) on ka sellised ilusad võlumetsad .) triinu juhtis mu tähelepanu ühele sammaldunud lapsenukupeale. pea suurus oli ühel hetkel väikse nuku suurune ja järgmisel silmapilgul kivirahnu. ta tegi nägusid ka. lõpuks jõudsime välja kõrgesse puust onni/torni, kus hakkasime treppidest üles ronima, et jõuda kõige kõrgemale Salapärasesse Vahitorniruumi. vms .) poolel trepil karjus mingi mees mu nime. vaatasin alla. ta oli kombo kõikidest pervertidest, kellega olen kunagi üldse kokku puutunud. mees hakkas üles ronima ja samal ajal rääkis stiilis "ahaa, Piret, ma olen sind jälginud gupojfp". me alguses kartsime küll natuke, aga kui ta juba kõrgemal olime, siis saime ta peale natuke pahaseks, et ta julgeb meid niimoodi ähvardada, sest kelleks ta lõppude lõpuks ennast ikkagi peab. hakkasin käiseid üles käärima (srsly .D), et talle vastu hakata kohe, kui ta üles jõuab. selle põneva koha peal ärkasin kahjuks üles ./ hakkasin kogu unenägu läbi mõtlema, et kõik meelde jätta. (kell oli alles 1 öösel!)
see uni algas jällegi millegipärast treffnerist evakueerimisega, läbi saladuslike klaasist ruumide & trepikodade liikusid rahvamassid õue. nägin aknast, kuidas kaks mu klassiõde omavahel väga jõhkralt kaklevad (kusjuures tegelikult on nad head sõbrad), samal ajal kui need samad tüdrukud minust rõõmsate nägudega mööda jalutasid. selgitasin triinule, et kuna meil on siin praegu selline olukord nagu meil on, on dimensioonid omavahel sassi läinud ja kuna nad praegu ühes teises dimensioonis kaklevad, aga siin on sõbrad, siis me näemegi korraga mõlemat pilti.
//umbes siin tuleb mingi fadeout ja edasi läheb esimeses lõigus kirjeldatud võlumetsaga.

teises unes ärandasin kristiga rongi .D sõitsime rakverest tartusse, vahepeal peatusi tehes ja inimesi peale võttes. rongi juhtimine polnud üldse raske, sest ta ju ikkagi sõidab mööda rööpaid ja nii tuleb vahel ainult rong peatada ^_^ see oli räpane vana rauast rong, rongijaamad olid ka räpased, vanad ja rauast.
ronge olen unedes ka varem ärandanud. veider.

p.s. pealkirjadega olen ma osav, ei? .D

No comments: