Tuesday, October 28, 2008

master of arts

nägin unes, et hakkasin lõpetama gümnaasiumit ja pidin valima, mida ülikoolis õppima hakkan. valisin täiesti kogemata bioloogia! pärast mõtlesin, et shitshitshit, mis ma nüüd teen, aga millegi pärast oli see just mu praegune psühholoogia õpetaja, kes ütles, et pole hullu, kui sa ülikoolis esimese nädala jooksul (eriti) loengutes ei käi, siis 2. nädalal saad uue eriala valida. okei. ma siis ootan terve suve & siis valin uue eriala.. hiljem chillisin triinu & maarja metsaga kuskil tühjadel karlova tänavatel ja õhkasime, et uskumatu, et gümnaasium läbi on .D

[siinkohal üks hammastekiristus]

2 comments:

Anonymous said...

Oh, jälle mina. You dream about me a lot, don`t you:D. Haha. Tead, mis ma mõtlesin? Sinu unenäod võiksid tõelisus olla.
PS! Tahad ma kutsun su oma blogi lugema? See on küll jama, aga mis seal ikka.

Piret Karro said...

vaadates tänaöist unenägu (millest kuulete kohe järgmises postis, ustavad lugejad? *wink) ei taha ma, et nad reaalsus oleksid .S see võiks valikuline olla. with buttons.

jaaaa, tahahhaan!!!! kutsu .)