Wednesday, October 8, 2008

kamber külalistele

minu eriti kaootiline tänalõunane rännak:

kõik algas treffneris, mis oli küll palju käänulisem ja saladuslikum kiu päriselt. seal oli hästi palju inimesi, kes istusid kõik järjest asetsevates klassiruumides. klassides polnud üldse korda, õpialsed mingi rääkisid ja magasid ja olid valjud. lõpuks kujunes ühtne segadus toidusõjaks, osalt minu taskus olnud todritüki pärast. põgenesin kõrvalklassi, kus oli olukord enamvähem samasugune. sealt põgenesin ka, inimesed hakkasid liikuma, tahtsin mingitest eriti kahtlastest treppides üles füüsikute torni ronida. sellest hetkest muundus tegevus suureks peoks, kusjuures ringi liiguti kõndides ja ujudes. kõndisin ringi, igal pool olid värvilised inimesed (mõned lausa nt üleni kollased või maasikakostüümis), ma ei mäletagi, mida nad seal tegid. palju igasuguseid treffneriste. üks suur paks rastamees kanepidiiler liikus ka ringi ja sosistas inimestele nurga tagant selliseid asju nagu "millist kullakest sa neist tahad" ja "see kraam paneb mind lendama". ta pakkus mulle ka üht-teist, mõtlesin, et pfft show me what you've got. hakkasime liikuma kuhugi eriti salajasse tagaruumi (tegin ettepaneku minna füüsikute torni, sest see on ka eriti kahtlane salajane koht ja seal keegi nagunii ei saaks aru). millegipärast haihtus rastatüüp üsna kiirelt. see ei morjendanud mind eriti, jalutasin edasi. mõne aja pärast tuli minu juurde higine, musklites ja maikas kiilakas tüüp, [natuke sarnane nendele tüüpidele, kellega koos trenni teen] kes ütles, et nüüd ma peaksin need videod/pildid? tagasi andma. ma mõtlesin, et misasja, minu käes ei olnud mingeid pilte. ta selgitas, et ta on minust mingeid kahtlaseid pilte teinud .D seejärel soovitas ta mul endaga kaasa tulla, et näidata, mis pilte ta mõtleb. mmkaay, hakkasin minema, ise arutledes endamisi, et ta tundub vaatamata oma välimusele ohutu, aga siiski vaatasin ringi, et mõnda sõpra kaasa haarata. kõik inimesed mu ümber olid eriti wasted (tegevus toimus endiselt multikalikult pidulikes võlvkäikudes). seal oli üleni kollases Elisabeth, kes tegi vist koos mingite teiste üleni kollaste inimestega mingi video järgi tantsukava. kirss oli kiikhobuse (või klaveri?) peale ära vajunud ja naeris oma võimete kohaselt. koht, kuhu minema pidime, asus kõrgel, sinna sai läbi liikuva intelligentse trepi, mis nägi välja nagu need lõõtstorud, mis lennukitele paigaldatakse, kui neid majaga ühendatakse. kollast värvi. selle trepi sisse sai omakorda üle suuuuuure pehme diivani. ronisin sinna peale, aga hüppasin kohe eest ära, sest läbi trepi tuli järgmine laar pidulisi (nad olid samast kohast pärit, kust see kahtlane mees) - kõik nägid eriti lõbusad välja, nagu the village people. millegi tõttu kadus see mees ka ära. mõtlesin vist, et üles võiks ikka minna ja samal ajal märkasin, et diivani peale oli pea alaspidi sattunud Roland .D mul oli väga hea meel teda näha, kuigi ta oli üsna kontaktivõimetus konditsioonis ^_^ trepp avas oma suu minu poole, et ma üles saaksin minna, aga ma ei tahtnud enam ja lükkasin ta sõbralikult eemale, umbes "mine magama" sõnadega.

päris alguses oli mingi hilissügisene stseen, kus ma vaatasin põõsaid. lihtsalt vaatasin mingis uimasuses kõrgeid punaste marjadega põõsaid ning kuulasin, kuidas minu selja taga mu klassikaaslased omavahel vestlevad. hiljem pöörasin end ringi ning läksin võtsin oma väiksel õel (?) käest kinni.

1 comment:

Edvin Aedma said...

Aww! Superlahe. Kõige rohkem meeldis mulle see suur sõbralik trepplõõts ^___^
Hilissügine põõsaste vaatamise stseen oli ka väga ilus.