Saturday, October 11, 2008

intrigant

eile pärast seda, kui olin Akadeemilisele Ööle umbes poolteist tundi hilinenud, ühest tõenäoliselt mõnevõrra olulisest nõupidamisest ilma jäänud ja klassijuhataja väga sõbraliku kohtlemise osaliseks saanud, sain teada, et reedeõhtu ei lõppe ka sedapuhku siiski mitte akadeemiliselt, kuna juba mõnekümne minuti pärast kadusin genkluppi. nimelt läksid kaks mu lahedat klassiõde sinna ZEFi kontserdile & haakisin end sappa. ZEF on küll täiesti kohutav tantsumuusika [selles mõttes, et nende järgi on raske tantsida, nad teevad head prantsuse folki (. ], aga vaatamata sellele näevad nad laval vägevad välja. prantsuse folkjazzimpro, lahedad pillid ja eest kergelt lahtinööbitud särgid. nende avasõnad keskendusid rahva tantsima kutsumisele, kuna "we make dance music, so come up and.. [kelmikad puusanõksud]. we like girls very much so come and show yourself. btw, one of our band members discovered today he's homosexual so men, don't be shy" ^_^ nojah. tantsupõrandal oli hämmastavalt palju paare, kes oskasid tantsida.
pärast kolmetunnist kontserti läks meie juba alguses kuidagi suureks muutunud seltskond kaheks, kusjuures goblin [keda ma btw kuulsin tol õhtul prantsuse keeles sepapoisse laulmas] jäi mõlema poole silmapiirile kadumiseni keskele seisma ja vist otsustada püüdma.


~¤%¤~

hommikul ärkasin kodus. kirss kutsus mu moetäikale, kuhu jõudsin hämmastava kiirusega. hiljem jõin pisi&kirsiga krooksus kakaod, mille oli tore letitagune poiss teinud letialusest kakaopulbrist, kuna seda menüüs polnud. kui lahkuma hakkasime, tõestasin taaskord oma imepärast hurma. üks suur vana pungis silmadega mees tuli minu juurde, võttis mult käsivarrest tugevasti kinni ja ütles:
palun tule mulle naiseks.
ma ei läinud.

No comments: