Monday, June 15, 2009

teeks mingit möllu

Täna oli vanade sõprade päev. Täiega lahe. Triinu ja salaplaanid; Triinu, Kiq, Aivo ja pitsa; Kelli, Roland ja geneetikaülesanded; Kelli, Roland, Triinu ja jäätisekokteil. Kusjuures me alustasime täiega vara, sest pidime mingi koiduvalguses koolis olema paarkümmend minutit ja pärast seda algas chill. Täielik kulgemine oli ka kogu päev.
Kui õhtul hilja Rolandiga bussipeatusesse tormasime, aga napilt maha jäime, siis mingi sekundiga tõmbas ette mingi sõbralik tüüp autoga ja rabas meid peale (lähete ju linna? no tulge peale!), kes sõitis linna sees sajaga ja kaks minutit hiljem olime jõudnud Raadi sügavustest kesklinna. Tõsiselt ka, see oli umbes nii, et buss kadus ja umbes samal hetkel, kui me "persse" jõudsime mõelda, siis olime juba mingi sõbraliku tüübi autos ja järgmisel silmapilgul kõndisime üle kaarsilla. Edasi möllasime reipal sammul teise linna otsa, koju.
Vahepeal käisin hambaarsti juures. See oli nii jube 0_0 niii jube. ta puuris mu hambaid ja esiteks see hääl, kui keegi mingi trelliga mu suus möllab ja teiseks see, et suu on korraga mingit suruõhku ja vett täis, nii et hingamine on keeruline (keerulisem kui tavaliselt) ja siis üldse kõik aaaghhh puurimine on ikka kohutav. Värisesin pärast natuke. Khm, muidugi mul on hea meel, et mul on olemas ligipääs kvaliteetsele hambaravile, aga siiski. ghh.

Ühesõnaga hea päev. Kuigi mu kõht on nüüd jäätist, mahla, ananassi, kiivit, banaani, küpsist, šokolaadi, kohvi, apelsini, ja tuunikala-võisaia täis, aga ikkagi .D

2 comments:

six said...

kergelt suva info, aga ma käisin ka täna hambaarsti juures. elu õudseim kogemus. sain isegi ei tea mitmekordsed süstid, aga kas see mõjus - EIIIIIIIII :D

trees said...

^^ oli täiega tšill