Wednesday, June 10, 2009

meelemaitsepaine

Olen mingi pool tundi nolanud jutukas Omegle, kus programm seab mind vestlema ühe täiesti suvalise inimesega. Nüüd, pärast mõndakümmet minutit tunnen, kui nüristav see on, kui esimene küsimus on alati "asl?" ja kui ma ütlen mõne pikema põimlause kui 6 sõna, siis ehmatatakse ära ja kaotakse. kuigi samas tekib tunne, et mul oleks võimalik suvalise võõra kaudu avada portaal mingisse täiesti uude maailma, erinevatesse idüllidesse - jaapani väike salaküberpunktüdruk, kes räägib inglise keelt, aga täiesti omas keeles (m0m b/\q=d a PIE xexexe) või usa the cool guy from college või väike prantsuse maalikunstnik, kes peab Pariisis squatti ja joob absinti, mida tema sakslastest sõbrad sisse smuugeldavad või misiganes mis iganes. aga siiani pole veel õnnestnud .(

seda ka, et mõtle, kui tugevate lihaste omadus oleks see, et mida rohkem lihast pingutad, seda pikemaks nt käsivars läheb. et kulturistid saaksid sirutada oma käsi puude latvadesse.

6 comments:

Anonymous said...

tänks viite eest, see on niiiii lahe koht !!!! :D

Anna said...

lahe link, tänan
Ma rääkisin tund aega mingi šotlasega, kes treenib Hispaanias, et saada piloodiks:)

Piret Karro said...

šotlased tunduvad jah kuidagi okeikad olevat... o.o .)

Eru said...

mul vedas aussidega, nii äge sait :D

Kristi said...

šotlased on jah lahedad: "we're quite enjoyable... after few beers"

enamus usakaid on kah lahedad: "it sounds weird, but my grandma has the same kind of humor as you do"

Kris said...

ohwell ;) uudishimu-uudishimu :P proovisin siis ka ära :D
mulle sattus taiwan-lane ja tema esimene küsimus oli 'where are you from' ..siis oli pikk paus ja peale seda, kui ma mainisin, et testin seda saiti, kuna sain sõbralt lingi, siis oli vastus, et:
/wow
i have to sleep
BYE/

point made.

;D