Saturday, June 13, 2009

millesse ma olen ennast mässinud

Vau. selleaastane bioloogiapraks oli täielik rännak mingisse teise maailma. 3 päeva kestev väljalülitus perest, sõpradest, Tartust, kõigest. ainult mina ja taimed. kuna see oli botaanikapraks, siis veetsime aega herbaariumi jaoks taimi korjates, neid määrates ja umbse 150 taimenime taimega kokku viies ja pähe õppides. eile õhtuks oli kerge info üleküllus, avastasin end paar korda kuskil laua taga istumas, määraja ees lahti, ja tühjalt kuhugi vahtimas, pea täiesti tühi. täna bussiga tartusse sõites oli tunne, nagu tulevikku ei olekski olemas, ainus reaalsus on praegune hetk, niivõrd erinevad tundusid need kaks olukorda, praks ja päriselu.
õnneks oli tänahommik juba okeikam, tegime arvestuse (jalutad õppejõuga mööda metsarada ja määrad taimi), mille ma viie sain (jee) ja pärast mängisime aliast (härg - "...hein!!! see kollaste ja lillade õitega!").
mm... magada ei saanud, sest tekid olid liiga palavad, süüa oli täiega palju (isegi kohupiimakreemi O_O_O), sääski oli ka täiega palju, aga vähemalt tean ma nüüd, mis vahe on aas-nurmikal ja keraheinal.

No comments: