Sunday, May 4, 2008

tõrvkops

kus mujal ammunähtud sugulasi (kes elavad muide pärnus) juhuslikult kohata, kui mitte superalko järjekorras.

eile oli mõnusalt roheline päev ^__^. selle all mõtlen ma loomulikult ökoloogiliselt rohelist. ~_^ chillisin naisega, keda isiklikes kirjandusväljaannetes MM-iks nimetan, hiljem eelfolk jõeääres ja mujal. vein toomel uuendatud seltskonnaga ka loomulikult.

btw, mu kirjanduskangelastest naabripoisid tulid jälle välja:
"sa..tulid mulle kullimoodi kallale! rainer(?), valva mu ratast niikaua!"
*muretu olekuga poiss longib mööda, ütleb hooletult:* "ma ei oska"
-"oehh"


olin terve nädalavahetuse üksi kodus! tähendab, muidugi ma ei passinud kodus kogu aja, vaid mul lihtsalt ei olnud siin kedagi. ja see oli lahe .)
täna tegin kergelt alternatiivsetest komponentidest pannkooke. jäätisega ^^

4 comments:

Anonymous said...

kes oli tartus?????

ussike

Piret Karro said...

kes oli tartus?

Anonymous said...

KES OLI TARTUS?

Piret Karro said...

Kaarel ofc