Monday, May 19, 2008

Alas!

üritan juba mitmendat tundi kirjutada kirjandit teemal "minu mõtteid armastusest. minu mõtteid sõprusest". kirjutasin mõned päevad tagasi alguse valmis, aga täna ei tule midagi välja. ainukesed mõtted, mis mul pähe tulevad, on sellised üliimalad, laused stiilis "armastus - maailma magusaim õun" vms .D siis valasin kogu siirupi välja ja kirjutasin (triinule x) ) armastusluuletuse:

*khkm*

Võtan kätte su siledad sõrmed
Ja vaatan silmi sul sügavaisse
Su kuldjuus kui kuukuma mu südamele surutud
Ning kõneleb me lembelaulust sinilind

Päeval pole värvi, ei öölgi
Kui sind ei näe mu silmad, nii õilsad
Põrgupiina talub süda ja hingki
Kui sind ei puuduta mu käed, nii üllad

Armujõkke end olen uputand'
Magusaisse laintesse kadund meel
Kuid välja ronin, kalda liivakõrbe
Kui sind hakkab laimama mu keel

triinu kirjutas vastu ka, aga ma ei tea veel, kas ta lubab seda avaldada.

x)


No comments: