Saturday, May 10, 2008

nõrkus, oled naine

aaah tõlkisin just 26 lk meditsiiniteksti, psühholoogi intervjuud ärevushäirete all kannatava tammyga. olen ära joonud 3 tassi kohvi, nagu õpetajate tuba või maitea, kirss.

lugesin hamletit ka täna, loodan, et jõuan veel lõpetada (ja heal juhul temast või millestki muust kirjandi kirjutada). jah, mul on palju teha.
hamlet on hullult lahe mees ikkagi, kuigi ta lõpu poole läheb natuke hulluks. mida te loete? - sõnu. beethoven oli ka 200 aastat tagasi lahe mees. depressiivne ja kurt küll, aga mis siis. ok, tõenäoliselt oli ta mingi... 217 aasta tagasi lahe mees. mozart suri ka siis ära.

ah ja ma sain teada, et mul on 2 nädala pärast kitarrieksam, milleks olen minimaalselt ette valmistanud ning mu kitarri üks keel läks puruks. vago näeb viimasel ajal parem välja. täna oli kitarrikvartetis kohal tuumik - mina.

mul on hea meel, et mul koolis paremini läheb. kodutööde tegemine ikka tasub ära .D ja paremini minemise all mõtlen seda, et mul läheb juba täiesti arvestatavalt normaalselt. selle üle on ka hea meel, et ma hakkan järgmisel aastal täiega lahedaid asju õppima. hispaani keel, religiooniloo 3. kursus (feat. Toomas Jürgenstein!), bioloogias on vist mingi meditsiinikursus. ja kui ma ei eksi, siis järgmise aasta bioloogiapraktikum on laibakumis .D see tähendab surnud kehasid.

btw, mul sai keemia praktikum selleks aastaks läbi. tegin seda üksi. merike tegi üht teist, mis tal veel tegemata oli, tiitrimine. ta kartis seda natuke, büretti ja selle kasutamisvõimalusi ja muud, niiet suhtlesin temaga ikka (olin seda praxi juba varem teinud), aga siiski. mina sain reaktsioonikiiruseid mõõta väikse punase stopperiga.

eile öösel üle sõpruse silla kõndimine oli üks üsna sürr kogemus. emajõe kohal oli täielik pimedus, sild hõljus pimeduses, ainult hämarad puulatvade siluetid paistsid. ja sealt kostis linnulaulu! selle pimedusemassi seest kostis kevadekuulutajaid.

No comments: