Tuesday, May 29, 2007

O3

Mu sõrmed paisuvad suureks nagu paistes puugid ja silmad hakkavad väsimusest kinni vajuma. Kui on palav. Fakk.
Ma jätkan oma koolipoliitikat - käin ainult tundides, millest on kasu. Aega tuleb ratsionaalselt kasutada siiski. Näiteks kes vajab inglise keele või bioloogia tundi, kus tegeletakse ainult eksamitegijatega ja mina olen keemik, juunis. Mitte, et mulle need ained ei meeldiks, tho.

Mul on tunne, et mulle on see hiliskevadine südasuvi kergelt pähe hakanud. Või pole ma lihtsalt kaua pärispoodidesse sattunud. Suurem osa mu garderoobist on kaltsukatest ja seetõttu vist sattusingi Signega soppima minnes Terranovasse eksides kergelt eufooriasse x) Okei, mitte nii hullumeelselt, ärge kujutage mind ette maniakaalse pilguga nende kummaliste kirgaste riidekuhilate vahel ringi tuiskamas, kuigi natuke ta nii oligi, aga kolm diskopluusi sain ma siiski x) jahjah. mu hommikused riideprobleemid ongi olemas vist selle tõttu, et ma pole ennast veel leidnud.

Aga üks Kairi sünnipäevaga seonduv nali jäi rääkimata. kui me rongijaamas kogunesime, siis Kirss hakkas hullu põiekat kurtma. mina, hea sõber nagu ma olen, hakkasin kiirelt lahendust otsima. Krooksu polnud läheduses ega üldse midagi säärast, aga kaugusest valendas kui päästerõngas sinine lift (need sinised või rohelised peldikud, mis igale üritusele kohale veetakse). see oli keset aiaga ümbritsetud ehitusplatsi. aga no worries, kapuutsid vihma eest pähe ja me murdsime sisse^^. ning päev oli päästetud.

No comments: