Friday, May 18, 2007

come closer

Me loeme samme, ei? Kaks nädalat ja kolm eksamit veel.

Eile bussis Uru poole sõites hakkasin ma paari klassikaaslase kõrval mõtlema, et kas pärast koolilõppu polegi meil muust rääkida kui koolist. Sest nende inimestega, kes pole päriselt mu sõbrad, vaid rohkem ikka tuttavad ja klassikaaslased, ei räägigi ma eriti muust. Praegu on põhiteemadeks lõputöö ja eksamid, mis see siis suvel on?
või ohwell, ma nii masendavat ei tahtnud :P
Hahaa, ma räägin siin ka ainult bloody koolist ja kevadest.

Medikapoiss on meie kvartetis parim kitarrist. fck. i shall beat him next year x) ja ma tean, kes ta oli eelmises elus. 80ndate rokkstaar. või äärmisel juhul 70ndate hipiajastu noor, kes 80ndatel oli juba suur ärikas näiteks ja kandis moekat ülepea soengut, aga kelle noor hing ikka veel tema sees oli ja märatses. sest tal on nii kaheksakümnendate soeng, kõik juuksed wildilt üle pea ja ta on nii rokkstaar lihtsalt xD aah, aga ta suri noorelt, kuna ta pidi juba 90ndate alguspäevil või 80ndate viimas(t)el aasta(te)l uuesti sündima.
ja medikas on tal ka. suus.

2 comments:

Üks Kõik said...

hehe. klassikaaslastega on vist nii, et nendega ei suhtlegi peale kooli lõppu eriti.

Anonymous said...

Piret, ütle homme Medikapoisile tsau minu poolt ja maini, et ma kuulan Tooli.