Wednesday, November 19, 2008

ich bin satt

Tundub, et ma olen oma aju juba piisavalt treeninud, et mindfuck koolipäevad ei lõpe enam peavaluga, vaid lihtsalt informatsiooni üleküllusega. St ma ei suuda eriti midagi lugeda, sest pea on juba liiga palju erinevate kildude töötlemisega tegelenud. Mul on informatsioonist kõht täis.
See pole tegelikult mingi õhtu- või lihtsalt pikkade koolipäevade värk. Näiteks suve alguses on tervest kooliaastast sama tunne või isegi pärast mõne filmi vaatamist või artikli/raamatu lugemist. See tunne kandub natuke teistesse asjadesse ka edasi või kuulub ka teiste asjade juurde - näiteks ei viitsi ma enam kiiresti süüa ega kiiresti rääkida.
Muidugi ei räägi ma kõikidest infoliikidest. St suudan enda ümber ringi vaadata ja tähele panna ja sõpradega vestelda, aga näiteks muusika on natuke liiast.. Samas tundub, et kui oma tähelepanu mingisse kindlasse punkti suunan, nt kodutöödele, siis sellega saan hakkama. Aga ainult siis, kui ma ei pea enam uut infot omandama, vaid saan kasutada juba olemasolevaid teadmisi.

No comments: