Tuesday, January 1, 2008

salajane kokkutulemine

A: my ovaries hurt
B: dude, you don't have ovaries
A: ???



pidasime pidu meie pool, aasta viimast pidu. alguses oli liiga vähe alkoholi ja hiljem selgus, et ikkagi liiga palju. yaaay cake. tegelt mul küll hommikul pohmelli polnud, kuigi tuba oli jääkülm ja mu lõug sügeleb ja näen praegu välja nagu hullunud naine oma sasssis peaga ning hommikumantli pähe kantud talvemantliga. elutoas on endiselt vesika lõhn, rääkimata söeaukudest parketis ning prügikastis on ikka väga veidraid asju. viimased vana tallinna shotid anyone? (for the record, ma ei joo vana tallinnat).
kaheksakümnendate hitid diivanil ja neli naist mu voodis, st me Triinuga saame ikka väga hästi läbi ^_^

4 comments:

Anonymous said...

ja issand jumal, ma olin samas toas ning ei märganud mitte midagi.

Anonymous said...

haha, LOL (:
naljakas:D

KIRSCH said...

aga pirts kas sa muga ei saaa hästi läbi ? ma ise küll niiviisi arvan ? või on too iseenesetsmõistev ja mind ei vaevu mainimagi et ma su sõps olen ? ja sa minu rakette lasid, kuna rakette on änks lasta. eriti teie rõdult, kui keegi kuskilt ülevamalt ütleb hääd uut ;D

Piret Karro said...

wääu kirzz sa oledtagasiii!! :D:D saan küll suga ka hästi läbi, vähemalt ma ise ka niiviisi arvan?
saame kokku ja siis ma jutustan sulle paar lõbusat lugu kaa näiteks.