Mu bioloogia õpetajale U.K.-le meeldib väga pikkade loengute vahepeal teha meelelahutuslikke vahepalu tema värvikast pedagoogiaalasest minevikust. Eriti meeldivad talle kehakultuurlaste naljad.
"Olin eksamikomisjonis jälle, hakkasime Tallinnas töid parandama. Enne leppisime hindekriteeriumid kokku, et milliseid vastuseid õigeks lugeda ja milliseid valeks. Pakkusime mingeid vastusevariante välja, mida arvasime, et õpilased võivad ise pakkuda. Hiljem vaatasime üle ka, pisteliselt tööde hulgast, et kas meil on õigus olnud. Komisjoni esimees rebib ühe eksamitepaki lahti, võtab suvalise töö ja uurib vastuseid. Küsimus on: võrdle kehavälist ja kehasisest viljastumist, loetle kehasisese viljastamise eelised. Vaatab esimest vastust: "kehasisese viljastamisega saan ise hakkama, kehavälisega peab arsti aitama." no mis jama see on, ütleb ta, ja viskab töö kõrvale. võtab järgmise. "kehasisene viljastamine pakub mulle mõnu ja naudingut, kehaväline mitte eriti.". no mida kuradit, viskab selle töö ka kõrvale ja võtab järgmise. seal oli ka mingi samalaadne vastus. komisjoni esimees on juba päris ärritatud. tavaliselt tööde parandamisel ei tohi vaadata, et mis koolist või kelle tehtud need on, aga tema vaatab. no muidugi - Spordiinstituut!"
või kehakultuurlaste suuline eksam: mis on meioos? - ah, mmmh... - noh, oskad vastata? - oskan küll, aga ma ei tahaks väga öelda. - O_o kuidas siis nii. - noh, meioos on mehe ja naise ühinemine - *selle peale lõi vanem daam komisjonis käsi kokku ja hüüdis:* see on ju suguakt!
[.
2 comments:
GO UMMI! Oma tuntud headuses. Neid kehakultuuri ja kutsekooli nalju rääkis ta meile ka alatasa.
oi x) treffnerist saab tuult tiibadesse siis vist põlvkondade kaupa inimesi, kes bioloogia faktidega seostavad ka kehakultuurlaste versioone nendest faktidest (.
Post a Comment