Wednesday, November 7, 2007

samurai samovar

suutsin juba ära unustada, et kui ma vinguda tahan, siis on mul selle jaoks blogi, kes kuulab truult ja vaikselt kui oimetu loivaline.
ma olen väsinud. liiga väsinud, et selle lause taha hüüumärki panna, aga vot nii väsinud olen ma, et see sinna käib. siiski on mul hea meel, et on kolmapäeva õhtu ja nädala selgroog peaaegu et murtud, aga goddamn kaks päeva veel. kui ma ei eksi, siis including keemia või mate või millegi kontrolltöö. ohwell. vähemalt on mu nädalavahetus võrdlemisi tihedalt sisustatud, which means no sleep but at least liquor, drugs and some other things coming with that (=
khhkhh. täna kandsin koledaid riideid (õigemini ilusaid kingi, lahedaid pükse ja ilusat t-särki, mis kokku tegid üsna koleda kombo) ja ei tundnud ennast väga mugavalt, aga võin kihla vedada, et homme näen välja veel koledam, kuid sellega pöördvõrdelises seoses on mu mugavustunne :D god i love ugly baggy clothes.
ma ei saa aru, kuidas kristi näovesi ei saa kunagi otsa, aga minu oma saab.

7 comments:

Georgiana said...

how about using a language that we would all understand? :D

KIRSCH said...

ah et kohe niii ära planeeritud nädalavahetus? vaat et ära ei väsi või ennast liialt ära ei väsita ;D

Piret Karro said...

Kirss, kui asi puudutab liquori, drooge and some others things coming with that, ei väsi ma kunagi ära ^^

KIRSCH said...

šelge. aga mul on tunne et sa oled minust ära väsinud ?

Piret Karro said...

g3orgybabe, I'm sorry, but i don't write this blog to the world, i write it for my friends and myself and they do understand this language :)

Kirss, düüd, marss minuga Zavoodi!

Georgiana said...

First of all, thank you for replying in English, so that i was able to understand what you were saying. Sorry i barged in like this, but i read a comment written by you on buc-looks.blogspot.com and i found it quite interesting. That is why i suppossed your blog would have been interesting for me to read also. No offence :)

Piret Karro said...

awww, g3orgybabe, don't worry, i'm not mad at you at alllll:). btw, i kind of thought you might be from buclooks x) thanks for saying that my comment was interesting, i'm not sure my blog is as well, but i'm still sorry you can't read it.