Thursday, November 8, 2007

mõistmatud metafoorid

Jõudsin keskpäeval selgusele. Kirjanduse õpetaja küsis minu käest, et mis on minuga juhtunud, olen nii arukas tüdruk, aga kolmedele langenud. Kuna siiamaani on olnud mu põhimõte, et hinded pole olulised, tähtis on hoopis, mida ma selle kõige kõrvalt õpin, olen tõepoolest langetanud oma õpiedukust. Aga pärast seda küsimust sain aru, et kui ma õpin kolmedele, siis ma ei kasuta ära oma täit potentsiaali ja jään nõrgemaks kui on minu võimuses olla. Niisiis - õppida, õppida, õppida! Hahaaa, konservatiividele: mul tuli mõistus pähe (:

Käisin täna laval. Betty Alveri luulekavade mingithingy, nagu vahetult enne etendust teada sain, näitetrupiga Maheesel. Well, aktsioonis esteedid, nagu ütles žüriiliige. Sain ruuporisse rääkida, et

Maailm on tähenduseta, kunst on tähenduslik. Moodsas kunstis levib vaade, et maailma tähenduslikkus peab olema või vähemalt näima juhuslik.


nii ütles Jaan Kross. Nüüd, viimastel päevadel on näitering juba parem tundunud, aga ma endiselt ei tea, kas tekitan endale veel vaba aega tegelemaks alternatiivse produktiivsusega, või jätkan HTG kümnendike näiteringis.

1 comment:

Anonymous said...

ks sa tead mingit head metakat. mul on vaja homme kuntis ühe hea kohta pilt teha.
Chindi2