Friday, November 2, 2007

neljapäeviti

otsustasin, et kirjutan eilsest õhtust parema kirjelduse, kui kristi.
hmm. näitering sai kell 3 läbi. tulin koju ja midagi polnud teha. umbes 3 tunni pärast tuli kristi koju, kui mul veel endiselt midagi teha polnud. lähme kinno, ei, lähme rolandiga kinno. alguses oli film masendav ja pärast piinlik, aga lõbus oli eniveis. meil, st. pärast lähme peole, jah? lootis roland. jaa... hmm. igaljuhul, kostitasin oma saatusekaaslasi kerge meeveiniga (sest see oli ainus, mida lubada sain), toomemägi on alakate meelispaik. hmm. okei, ma ei viitsi rohkem, (õõõõõ me helistasime ju neemele ka. kuratküll, damn purjus kristi), mu raha on eniveis maha joodud.

1 comment:

Anonymous said...

ja ma olen rahaboss, ma olen rahaboss, ma olen rahaboss. tuleb välja, et see 6 h singilõikamist oktoobris ikkagi tasus ära või mis? või mis?? või mis!?