Tuesday, October 30, 2007

luulu

ebaviisakust pole olemas. kerge ebamugavus võibolla ja kindlasti arusaamade ebakõla, aga alati taandub ju kõik bloody suhtelisusele ning muudab enamiku... maitea, verbaalsetest väljenditest tarbetuks, puhas ebavajalik formaalsus, ei edasta mitte mingit informatsiooni.
ah, mida ma ajan. te ju teate seda isegi.

üsna irooniline. vahepeal on mul kahju, et ma ei suuda sõnastada kogu seda faking irooniat enda ümber. nii hea oleks. hah, ma kõlan neurootiliselt. kusjuures, isegi seeeee on halenaljakas, mu tänane kasvamine, noorusest neurootilisusesse?! :D shiet.

1 comment:

Anonymous said...

On iseloomulik, et teatavas vanuses avastavad noored puberteetnikud endas oskuse võõrsõnadega opereerides keerulisi lauseid formuleerida. Põhimõtteliselt leiavad nad uue mänguasja - oma aju. Kurb on, kui nad sellele mänguasjale muud otstarvet peale oma verbaalse võimekusega uhkustamise ei leiagi.