Thursday, October 25, 2007

üks asjakohane ebahuvitav

fficchregj said:
kirss, kas sa tahaksid olla veel selline nunnu süütu 12-aastane, kes ei mürgita oma keha ja ei mõtle perverssusi ja on hea ja korralik ja puhta südamega? x)
KIRSCH said:
ei

x)

käisin ka kunstikooli läbul lutsumajas. filosoofilistest/ühiskonnakriitilistest/psühholoogiateemalistest vestlustest ei pääse mitte kuskil, ei seal, ei õhtul oma toas ega isegi mitte lõunasöögilauas. dammit.

tegelikult hakkab vaheaeg kohe :) aga enne veel - viimased mahukad kodutööd ja viimased 8 tundi kooli. hmm ,võiks oma klassist rääkida, aga ma pole kindel, kas viitsin.
ok. esiteks on seal inimesi, keda ma tõeliselt imetlen. näiteks kaks Miinast tulnud neidu, kes on viisakad, kenad, intelligentsed ja samas huvitavad, mitmekülgsed, ütleks, et filigraansed, kui kasutada mu klassi (^^) viimast lemmiksõna. mõned poisid on ka, kes sellised natuke introverdid, aga samas hullult lahedad:D näiteks A. (kes btw võiks mumeelest lõigata endale poolpika dändisoengu ja siis lokke kelmikalt kõrva taha siluda). alguses mulle tundus, et ta on natuke kuri metal ja tema jaoks on kõik, mis ta ümber toimub, liigne formaalsus ning peenutsemine, aga tegelt on ta lahe :) ja k. laheda häälega pikk ja tark poiss, viisakas ja kummaliste naljadega x) ma tegelt ei suhtle nendega eriti, aga selline mulje on jäänud. ja mõned meeletult ilusad tüdrukud.
aa, alo, see pikk ja blond, btw võiks oma suht jubedaks läinud rastad maha lõigata ja hoops silversepaliku hunkysoengu kasvatada (:
neid on veel.

mu haridustee on langusel tho, olen tubli kolmeline, aga samas see ei huvita mind viimasel ajal üldse enam. muud väärtused hoopis rohkem.

No comments: