Saturday, June 16, 2007

roosakas

Täna on päris huvitav hommik olnud. Ma olen juba kaks korda südames heldimust tundnud ja käed on värisema hakanud ^^. Keemia sain viie btw ja Roland ka ja me olime ainukesed viielised oma võrdse punktisummaga:P teised said vist neljad, need ülejäänud kolm kutti ja see on Ulvile ikka päris suur kompliment, et tema õpilastel nii hästi läks.
keemia õppimine oli lahe. konsultatsioonides sai kohvi ja kommi ja naerda ka. näiteks siis, kui Kristjan vaablase koos paberikorvi ja papiga aknast välja viskas ja ise järele hüppas, et need kaks viimast tagasi tuua. aga varikatus saved the day ja turvamees ei märganudki midagi :) ja rolandipool oli ka tsill, sest kirsid ikkagi, nende pärast ma sinna läksingi x) plöäh, ma ei mäleta enam. eile oli armas päev. meie kaheksakesi jälle koos ja kõik oli korras, väljaarvatud see, et meil pole enam mitte ühtegi tundi koos. :( hiljem oli ka armas ja täna tuleb ka. vot. ja vago tuleb meie lõpetamisele võibolla helimeheks x) mis on naljakas. aga signe võiks juba rabarockilt tagasi tulla, siis ma saaks teda kallistada.

3 comments:

Anonymous said...

äwwwww. olen juba ammu tagasi ka, muide.

Piret Karro said...

mingi vihjei või? :D

Anonymous said...

oh ei, ma lihtsalt ütlesin. kuigi ma ütlesin seda msnis juba ammu enne seda kommentaari kaaah, hhahhah :)