Saturday, June 23, 2007

noored, noored, mis te teete

Mul oli neljapäeval lõpetamine. Ma ei oskagi kohe midagi öelda, on ilmselge, et nüüd on see läbi.

Ma ei kahetse, et tulin just meie klassi meie koolis, tõsiselt andekad, intelligentsed ja omapärased inimesed. Loodan, et te ei kao ära, ei jää võõraks ja meie lõpupidusid tuleb veel ja veel ja veel ;)

Vastupidiselt Kristile leian, et aktus oli päris nunnu. Saal ei tundunudki nii rahvast täis olevat ja seal oli inimesi, keda muidu naljalt ei näe. Haaa, ja ma faking pidasin kõne! x) düüd nagu wtf, sest 24 tundi enne kõne pidamist ei teadnud ma näiteks, et nii juhtub. kiq mässas õhtul ja vingus ja mõtles mida teha, sest algselt pidi tema ja Kelli seda tegema ja Kelli oli ka linnas ja kadunud. mul kõlas peas üks Vago ütlus selle kohta, sellepärast tahtsin proovida, kuidas oleks kõne pidamine. kaif oli ;) ja vastuvõtt oli nii hea, eufooria oli mul veres.

Õhtul oli lõpuläbu. Mm. okou^^. klass pole kunagi varem nii ühtne ja nii purjus olnud xD ja Ingmari ema tegi meile küpsisetordi ja kringli. ma vestlesin (loe: jõin) koos inimestega, kellega pole kunagi varem üle 8 lause vahetanud. Satakad, Robert, PEETER JA RAIMO.. ohjumal. aga piinlikesse (kehavedelikud) detailidesse ma parem ei lasku, misiis, et ma ise ei teinud midagi eriti lögast. Läbrakast saate natuke täpsemalt lugeda siit.

i do indeed love my people.

No comments: