Thursday, May 3, 2012

21-aastase romantiku soovide nimekiri

Ma tahan teel olla ja tagasi tulles kodu hinnata; päikseprille, mis mulle sobivad; jooksutosse; sisustatud suve; puuvillast suurrätti, mida krunni siduda või hooletult üle pea kanda; liivast päikesepaistet; sellist rahulolu, et mitte mingeid mõtteid peas pole; korallroosasid riideid ja virsikubeeže kingi või vastupidi; et mulle sobiksid suured kampsunid ja kitsad kleidid; hästilõhnavaid juukseid; puhast ja säravat nahka; spordirinnahoidjat; olukordade vaba ja ootamatut kulgu; adrenaliini, eufooriat ja afrodisiaaki; rinnalihaseid; kergust kehas ja südames; elektriseeritud pilguvahetusi; küllakutseid; siirast huvi; tähenduslikku kommunikatsiooni; sügavat kontakti; jagatud rahuldust; igatsust uue kohtumise järele; tumerohelist t-särki ja keha, mis näeb tumerohelises t-särgis hea välja; hõimumustrilisi retuuse; ilmale vastavat riietust; soovi suudelda; lineaarset ja mitte tsüklilist aega; järjekindlat intensiivsuse kasvu kulminatsioonipunktini; puhkust pärast seda, kui lained on üle pea kokku löönud; maal vanaema juures olla; vihmaseid päevi, kus olen tuppa suletud koos kassi, raamatu ja armsamaga; süüa marju ja matkata soos; mööda külateed koju kõndida ja ujuda järves, jões, meres ja tiigis.

5:20, 2. mai 2012, Kalamaja

7 comments:

Anu-Liis said...

jah.

Anonymous said...

vrd: http://loomolend.blogspot.com/2007/05/kcu.html

Piret Karro said...

well, mul on praegu päiksepoolne tuba, ma olen terve aasta elanud Herne poe läheduses ja ma olen olnud saladus. nii et lootust on?

kuidas sa tolle sissekande välja kaevasid?

Anonymous said...

Sattusin ja sattusin. Siin-seal oli isegi veel paar sarnast tuleviku enese kirjeldust

Piret Karro said...

tuleviku enesekirjeldus.. toredalt helge ümberütlus soovide nimekirja kohta

Kristi said...

Aga Piret, alles sa olid teel olla, et tagasi tulles kodu hinnata.

Piret Karro said...

ei, ma olen mitmes erinevas kohas paigal olnud. ja see teise poole ihalus ei lõppegi kunagi, ringlus kodu-võõrsi-kodu-võõrsi on eluaegne või vähemalt noorusaegne