Sunday, December 6, 2009

lavastaja - kellele ja milleks

Käisin ballil, sest Maurus kutsus. Pidasime keldrikorrusel Triinu sünnipäeva ja tegime tordijäänustega pilti.

Muuseas tegin 4-sekundilise perfoka "PIRET" või "Vaatan süsteemist läbi". Tantsusaali oli üles seatud kaamera, mille pilt kuvati aatriumis suurele ekraanile. Kui saal parasjagu tühi oli, sest kõik olid aatriumisse kogunenud, hiilisime Triinuga saali ning libisesin korraks kaamera ette. Ma tean küll, et sa meid jälgid.

Hiljem muidugi Genni.

Väike Oliver andis mulle peole kaasa memme musi: "Ilus. Nagu paks mees." x)


aga täna on pühapäevakesköö, niiet ma chatin kõiki kohustusi edasi lükates Triinuga:
Triinu: mul ei ole referaat valmis
kraanale
see pidi eelmine kolmapäev ära olema viidud
:(
Piret: .(
kristil ka
Triinu: ma ei julge homme kooli minna
OH!
ei ole valmis või
Piret: ei ole jah
Triinu: JEEE
kas ta julgeb biukasse minna?
Piret: julgeb küll, kui kraana küsib, siis ta ütleb: "fakk juu, ma vihkan sind, ma teen homseks"

No comments: