Friday, July 17, 2009

EI

Käisime Pisimaarjaga korraks Tallinnas. Siinkohal ei soovi ma rääkida tegemistest pealinnas, mida tegime koos ainult poole päeva jagu ning mis jäävad igavesti saladuseks (pannkoogid), vaid seiklustest hääletamisel.

Trt-Tln (1 min ooteaega) võttis meid peale üks vanem härra, kellest ma siin pajatama ei hakka, kuivõrd ma temast üleüldse väga vähe rääkida tahan. Märksõnad rassism, maffia, korruptsioon, vägivaldne pedagoogika, ebameeldiv minevik, vägivald. Teda natuke päästab ainult asjaolu, et ta meid üleüldse peale võttis, meile kohvi välja tegi (mis pärast taaskord puudulikke unetunde üsna kasulikuks osutus) ning ka tööd pakkus, mille vastuvõtmises ma natuke kahtlen.

Tln-Viljandi (16min ja juba üksi, sest Maarja jäi pealinna) - üks oluliselt muhedam harjumaalane, kellega rääkisin nagu sõbraga, kes enne suitsetamist luba küsis, kes mind korduvalt ujuma kutsus (mul pole ujumisriideid kaasas - ah, mul on kaks paari) ning kes natuke aega rääkis kuskil poolel teel mingitst tuttavate laipadest, keda ta kõrval jõest välja on tõmmanud, aga leidis, et liiga halb teema ja pakkus välja hoopis isamaalisi laule laulma hakata, kuna mina siiski alt ja tema bass ja laulupeol ju käidud. seda me siiski ei teinud, aga üsna lahe oli ta sellegipoolest.

Viljandist Käreverre (5 min) sõitis üks noorem tüüp, nädalavahetuseti Tartu lähistel metsavaht, kes mind samuti ujuma kutsus (mul pole ujumisriideid kaasas - ah, see on kõrvaline koht, saab ka ilma...) ning mu pruune käsivarsi tšekkis ja ratastest rääkis.
Käreverest Tartusse (2 min) - üks kidakeelne vanem härra, punase sisustusega autoga (maitea, mis mark!), kes läks mingile psühholoogia seminarile Tartusse, aga 16 kilomeetri jooksul midagi eriti vestelda ei osanud.

Kokkuvõttes oli üks kõige huvitavaimaid hääletamistrippe, kuivõrd seekord suhtlesin ma juhtidega kõige isiklikumalt (varemalt on seda tööd teinud enamasti keegi teine). Esimese pealevõtja ebameeldivust lahjendas natuke chill Tallinnas ja tagasisõidu muhedad tüübid. Ja nende ujumakutsujatega - ma arvan, et nad tõepoolest tahtsid lihtsalt ujuma minna, kuigi nendesse nurgatagustesse veekogudesse ("siinsamas") viisid kõikide hääletajate kardetud metsavaheteed. x)

No comments: