Wednesday, April 29, 2009

meelitaja

Tegin hiljuti tähelepaneku, et kohtades, kuhu minemise üks põhjus on olnud soov iseloomu kasvatada (lihtsalt väljendudes), olen kokku juhtunud ühe inimesega, kes mind meeletult palju aitab. Näiteks HTG loodusklassis on selleks mu pinginaaber Merike, kes võib võtta endale selle au, et mu reaalteaduste hinded üleüldse positiivsuspiiril on. Trennis on Rosina (väike lahe tugev soome tüdruk), tänu kellele mulle see trenn tõenäoliselt natuke rohkem meeldib.
Selle fenomeni põhjuseks arvasin midagi sellist, et universum leidis, et ma olen ise liiga pussy, et omal käel hakkama saada .D muidugi on veel ka võimalus, et sattusin Merikese & Rosiga täiesti juhuslikult kokku, teineteisest sõltumatult, aga kui tõenäoline see ikka on...

btw, eile see siis lõpuks juhtuski. maadlussaalis, kus rullisid kümmekond täismeest, hakkas taustamussiks mängima lugu sõnadega "I wanna make love, baby". x) õnneks vahetati kiiresti mingi vihase räpi vastu välja.

3 comments:

Kris said...

kommentaariks esimesele lõigule: lugesin hiljuti ühest raamatust midagi sellist, et kui midagi väga soovida ja selle nimel ka ise samme astuda, siis sel juhul aitab ka universum kaasa ja võivad juhtuda täiesti hämmastavad asjad :)

ja mõte loob :) ja eesmärgistamine samuti :)

Ühest teisest, hoopis kvantfüüsika ja juhtimisteooria seostest rääkivast raamastust tegin aga endale sellise järelduse: soovida tuleb eesmärki, mitte asju, mida arvame selleni viivat - soovitavad vahendid ei kajasta alati tegeliku soovitu 'valemit' ja võivad viia eksiteele, sihi nimel liikudes võib küll tee sinna varieeruda, aga siht jääb :)

Piret Karro said...

mjaa, olen nendest mõtetest juba mõned aastad lähtunud, aga hea, et nad sõnastasid .) sõna levib.

Anonymous said...

Ja siis olen Sul veel MINA: evil twin sistah, kes helps out when ever in trouble koolist ja trennist väljaspool. Lucky bastard!