jätkus äng, meeleheide, stress, äng ja meeleheide. mitte midagi ei olnud loogiline, sest seal olid kinniseotud naised, keda peksti, kummalised vägivaldsed imaginaargollumid, ainus helge hetk filmis oli üks perekondlik hommikusöögilaud, aga nemad lasti ka kõik hetk hiljem maha. alles lõpus hakkasid niidiotsad kokku jooksma, et aa, ususekt, muidugiii....
mõtlesin, et vähemalt on seal kenad paljaste säärtega prantsuse neiud, aga uskuge mind, see ei olnud tegelikult eriti lohutav .D [err, siinkohal ei mõtle ma ülalpool olevat pilti või midagi sarnast, nad olid alguses veel.. tervemad]
kodutee oli ka ääretult intensiivne - tee ääres seisev ja omaette midagi mäluv kodutu on siiani kõige kohutavam pime kogu, millest möödunud olen ja tuule käes lehvivad mustad prügikotid olid ka rohkem elus kui kunagi varem.
muidugi vaatamata mu kirjeldusele on tegu ääretult ilusa filmiga. visuaalsest esteetikast ma muidugi ei räägi. ohvritest & märtritest.
hiljem mõtlesin, et huvitav, kas see seab Fowles'i "Liblikapüüdja" mõnda teise valgusesse, aga eriti ei seadnud.. lihtsalt natuke paranoilisemaks muutis.
No comments:
Post a Comment