Friday, December 19, 2008

kissa

käisime täna poole klassiga loomade varjupaigas koertega jalutamas ja kasside puure puhastamas. mina olin viimases toimkonnas, täpsemini suuremalt jaolt tegelesin jääkainetega. maarja teooria oli, et need loomad on kõik lihtsalt õppinud nunnud olema, sest nad kõik oskasid seda täpselt ühte moodi. muuhulgas oli seal üks suur Marssal, vägev isane must kass .D kes mulle väga meeldis, aga mina temale vist mitte (mu käed haisesid pesuvahendi ja kummikinnaste järgi muidugi ka). teine lahe kiisu oli Number 14, kõige salapärasem, kes hoidis oma puuri tahaossa ja nägime ainult tema fosforsilmi. tal polnud nime ega sildikestki, ainult puurinumber. Number 14 oli ka must ja valgete vurrrrrudega, mis oli äge.(st selle saime siis teada, kui olime tema puuri jõhkralt ükshaaval tükkideks kiskunud ja.. ära pesnud) ah .D

mul on kerge kiusatus minna homme Tartu Gei Noorte jõuluballile, aga [jätkub väljavingerdavate vabandustega].

No comments: