Saturday, August 16, 2008

astraalsõbrad

Fragmente minu tänaöisest unenäost:

Jalutasin vist koos Edviniga (kes btw praegu seikleb USAs) mööda mingit eriti kitsast kõnniteed. Jalutasime Kristist ja mingist poisist mööda; Kristi ei pannud mind tähelegi, aga poiss tuli meie juurde ja tutvustas ennast: "Tere, mina olen Nukronumi ja meie Kristiga oleme koos." Ta oli blond pikkade juuste ja üsna veidra soenguga, mitte eriti ilusa näoga poiss. Kohe, kui ta rääkima hakkas, siis tunnetasin, et tema isiksuses on suur mõju tema vanematel - st neil on tema üle üsna suur võim. Aga muidu oli Nukronumi meeldiv ja viisakas, mis siis, et meie vestlus eriti kaugemale ei jõudnud.. (Tahtsin vist veel mainida, et heh, Kristi on alati sebinud väga lahedate poistega, ma saan endale palju uusi sõpru nii, aga otsustasin, et see vist ei tule väga kasuks xD )

Rääkisin emaga juttu (mida ma päriselt tegingi eile õhtul pikalt). Tegevus toimus natuke vanaaegses linnas, kus kõik majad olid puust, umbes nagu terve linn oleks Karlovat täis. Seal oli hästi kummalisi maju, näiteks meie liikusime alla kitsast puust keerdtrepist, mis viis veski või viljahoidla ülemiselt korruselt alla. Mingid kummalised viljakotid olid, lahtised, sees oli nisu ja kõrvitsaseemned segamini vms. Ema oli rohkem nagu õpetaja või teejuht (võimalik, et ta muutus vahepeal meheks). Möödusime temaga uksest, läbi mille nägin kõrvaltoas olevat paavsti. Mõtlesin, et jah, ta on kindlasti väga huvitav&tark mees, aga otsustasime emaga, et temaga vestlen mõni teine kord.

Lamasin ühe samasuguse puust maja toas, toa sisemus oli tolmune, hämar, täis raskeid kangaid nagu samet ja brokaat. Toa üks sein paistis täielikult läbi, aga ei olnud klaasist. Sealt paistis linnavaade - puust majad, kummaliste kujudega, sillad, veskid, sillutatud tänavad... Vaatasin, kuidas Edvin maalib selle läbipaistva seina peale. Lõpptulemus oli selline pitsiline maal, et pilti oli näha, aga selle taga olevat linna oli ka läbi seina näha. See oli üks kõige huvitavamaid kohti unenäos, see maal, kahjuks ma ei mäleta, mida ta kujutas. Maalija ei olnud ka päris Edvin, talle iseloomulike liigutuste & kehahoiaku jm-ga, pigem selline unenäo-Edvin, et ma lihtsalt tean, kes ta on, kuigi ta välimus ei ole õige.