Monday, April 21, 2008

võidmiste võnked

Valdur: Sul on täna imekena kollane jakk seljas.
Elis: Ah, mis sa nüüd meelitad!

^_^

**
Nädalavahetus möödus kevadiselt, tõotab jätkudagi. Laupäeval tegin Kirsiga selle suveperioodi (khm, aprill-oktoober? .)) esimese kassitoomechilli. meevein on säärasteks puhkudeks parim kaaslane, ja šokolaad ja päike. Kirss läks edasi kultuurne olema, mina olin... jah, läksin oma teed. veiniuimas mööda toomet kõndida oli omaette elamus, muidugi andis sellele juurde mu meeleseisund, rohkem pilves kui midagi muud.
Pühapäeval kordasime aktsiooni, ainult et minu rõdul ja õlledega. kirsi ja mee ^_^ viimast on vist endiselt

see blog vist puhkab kevadet, mul on tunne, vaikus.

2 comments:

Anonymous said...

Jep-jep, Valdur, see meelitaja..

ps, ei, õlu läks raanikaussi ja pudel sinu sokisahtlisse, plzz võta ise ette sellega midagi,

Anonymous said...

ja muide- kas mu käed ei näe mitte mu displeil välja nagu anorektiku omad.