Tuesday, April 15, 2008

mu keebikangelane on kapigei

ma saan oma vanade sõpradega ka täiega hästi läbi ^_^
pärast tänast kultuurset (homme on veelgi) koolipäeva sain kokku kirsi ja juhuslikult ka kelliga. siinkohal: see linnaosa, kus MHG on ja karlova on täiega lahedad .)
hmm.... medikapoiss pole ikkagi enam see, mis varem. täna nägin teda bussis, väsinud nagu tööinimene, juuksed patsis ja prillid ees. what happens with the adorable rebellious teens and their hair? - (adorable'i asemel on loomulikult superhot x)) they get old. =? või mis.
Kristi näeb täiega vahvaid unenägusid ^_^ :
Edvin hakkas mind jälitama, minuga kaasas jõlkuma, häirivalt üleliigne olema. ja siis NEEME päästis mu ära! :D tegi coverit, rääkis edviniga, nii et ma sain minema joosta. (täiega kiiresti jooksin. ja edvin oli suht pissed pärast. ja neemel oli see normaalne soeng, mis tal varem oli, mitte see emopoiganhaircut)

uni muidugi ei peegeldanud ühegi osalise (k.a. mu jooksmiskiiruse) tegelikke suhteid minuga .)

ma olen juba vabandanud oma kevadise sisutühjuse eest, seekord ainult tõestan seda.
mu kapigei on keebikangelane

No comments: