Sunday, March 9, 2008

voorus koorub

Kirjutasin just viimase sissekande päevikusse, nüüd on see täis. Täpsemalt täis nilbeid nalju, mitteeeskujulikke käitumisi ja kõike muud, mida lastelastele lugeda ei annaks. Panin tähele, et mida aeg edasi, seda rõvedamaks mu tegevused, detailsemaks mu kirjeldused ja intelligentsemaks mu suhtumine läheb x)

Praegu maksab kätte põhikooli mitteeeskujulik. Ma ei oska geograafiat, sest tunnis käimise asemel mängisime kooliõuel footbagi või jõime sööklas teed. Matemaatikat ja saksa keelt umbes samadel põhjustel. Lisaks oli vaja veel aulas omaloomingut harjutada, huvijuhi kabinetis "ÕE koosolekut" pidada või siis lihtsalt nahaalselt uttu tõmmata. Damn TKuG 9.a, sa olid ilus :D (Siinkohal ei tohiks tegelikult mainimata jätta, et 8.a oli veel lahedam ja üldse terve noorus oli mässumeelsus)


See on ikka meeletult... kohutav, kui egotsentriline mu blog on.

2 comments:

Anonymous said...

sry, aga sa oled seda juba 10 korda rääkinud siin :D voi v2hemalt 3. on see kyll.

Piret Karro said...

totally olen :D (kusjuures ma ei välista, et räägin veel. heldimusega lapsepõlvest, tead küll)