Wednesday, March 5, 2008

"ülikooli ajal ärkasin hommikul üles ja harjutasin enne loenguid 2 tundi tehnikat. ... kui ma just jooksma ei läinud."

mart: vago kandis koolis ülikonda ja triiksärki, kandis musta mappi kaenla all. ärkas igal hommikul kell 5 üles, hakkas juukseid kammima. želeega kammis taha siledaks.
vago: ma kandsin kakti rebitud teksaseid, siiamaani pikad juuksed olid..
mart: lõhna pani ka peale, mitte kellegagi ei suhelnud. omas mullis, dolce&gabbanat kandis..
vago: mul on vist mäluauk selle koha peal...
mart: muidugi on, mina olin see teksadega vend, sina olid see teine tüüp. ma tean, ma olin ju seal.

tšillisin üle pika aja kitarritunnis ^_^


Kirss saatis mulle saksa keele ajufaki ajal sõnumi, et mis mul toimub, helistasin talle hiljem et heeei mul on pool tundi aega. läksime minu poole sööma ^_^. kohv, kohukesed, random toit külmkapist, valge köök ja Kirss. ! x)

praegu on mul oliver külas. õpetan talle parmupilli. "vaata, see käib nii, selle paned hammaste vastu ja siis siit nii." - "tee uuesti mulle" - "näed blablabal. tee nii- iiiii" - "iiii"- "saad veel suuremaks, siis oskad".

No comments: