Thursday, December 13, 2007

mu sürrealism jätkub

Hah. Täna kella 7 ajal õhtul itsitasin irooniliselt, 7 ajal hommikul magasin, kui poleks tohtinud.

Nimelt hommikul oli saksa keele arvestus - kukun selle tõenäoliselt läbi, sest ei suutnud end eelnevalt õppima sundida - magasin sisse ja jõudsin üsna napilt (taaskord tõestasin oma väidet, et ükskõik, mis kell ärkan, jõuan kooli ikka õigeks ajaks). Pärast seda passisin koolis ja arutasin klassiõdedega religioossetel teemadel - religiooniloo arvestus. Kogu arutelu võtsime kokku küsimusega "Kumb oli enne - kes jõuluvana või Coca-Cola?". :) Selle algne teema oli "Vaimuliku kultuuri segunemine ilmaliku maailmaga tänapäeva ühiskonnas".

Hiljem, segastel asjaoludel (või tegelikult pigem hajameelsetel) sattusin Saksa Instituuti õpetajate jõulupeole ^__^. See oli quite an experience. Alguses esines noorte eksperimentaalmuusikute bänd - Edvin nendega. Istusin ümmarguses toas seina ääres ja vaatasin varje. Mõtlesin, et miks noored emad oma kisavaid lapsi ruumist välja veavad, mulle meeldib muusika nutu taustal. Pealegi - inimhääled kandle, kitarri, trummi, parmupilli, didgeridoo jms kõrval olid ilusad. See oli selline hetk, et ma imestasin, et see juhtub minuga, st selle minaga, keda ma reaalselt praegu tajun. Tundus olevat natuke rohkem minu teema mõnes paralleeluniversumis (sest neil on seal üsna huvitav elu ^^). Hiljem näppasime küpsiseid ja hõõgveini.

Ahjaa - miks ma irooniliselt itsitasin. Kukkusin hommikul saksa keele arvestusest läbi, et õhtul nende samade õpetajatega pidu panna x)

No comments: