Wednesday, December 5, 2007

õhtupoolikuti

Mis ma tegin eile.
Pisimaarjal oli sünnipäev. Läksin üsna kohe pärast kooli tema fotonäituse avamisele, enne hüppasin läbi veiniärist, see on hakanud korduma (: Pisike näitus, pooltuttavad, Maarja, kes nägi tõepoolest kena välja, kohtasin Kellit ja kutsusin kaasa, sõime laua ääres ringis šokolaadikooki. Seejärel oli meie, vanemate inimeste, kord Maarjat halvale teele viia, Liisa 10-minuti šampus TÜ raamatukogu ees ja edasi järgmisele kultuuriüritusele. Edvini tähetund, üks paljudest, pärast jõime teed ning kallasime kampsunile. Veel hiljem jõime veini, kahekesi, toomel. Maarjaga. üsna hea oli olla.
Pisi kirjutas paremini.

4 comments:

Signe said...

ma loodan, et sa ei pettunud niisama, vaid asusid ikka otsima põhjust, MIKS ei käi. järelikult teed midagi halvasti või üldse mitte, mida peaks. mul käivad :)

Piret Karro said...

hihi, kommenteerisid vale postitust x) hmm, ma küll ei oska aimata, mida ma halvasti teen :( isegi tuba üritan korras hoida.

¤ said...

SRY :D aga vahet pole, idee on sama :p


nojah, mul on tuba korras, kuigi selle kohta päkapikk saadab sõimukirju ka.. a ikka tuleb. igatahes selles asi siis pole ;)

Piret Karro said...

awwww sulle saadab päkapikk SÕIMUKIRJU! xD jah, oled hea laps . (: