Wednesday, July 18, 2007

fjodor

Ma kolin ära. Kaugele siit kirsivarastamiskohtadest, Variku rongipeatusest, metsast a kõikidest teistest headest kohtadest. Ma ei kujuta ette, kuidas kõik need raamatud ära mahuvad ja kapid ja meie ise, mina ja Kristi samas toas. Eiei, te võite mõelda, et mis see siis ära ei ole kui kaks õde samas toas elavad, kaks meiesugust õde, aga ohheiii. Mul on tunne, et me hakkame kaklema asjade pärast nagu your pixiedust is on MY SIDE. (ma põgenen siis rõdule). aga ohwell, eks me näe ja milleks ette muretseda.... hh..
btw, ma olen praegu üksi kodus ja Kelli kutsus mus PEOLE :D sest need pole kunagi peod, need on chillimised või olengud. aga okei. ma pole kedagi ammu näinud.
aga te ei pannud tähele tähtsat asja. ma olen praegu üksi kodus :D

1 comment:

Anonymous said...

üksi kodus on lahe. oled nüüd peol jah..