Friday, July 6, 2007

faking püüdlused pool aastat tagasi. mu käekiri on muutunud ja ma ise olen ka, loodetavasti.

who will do the socializing?
Vahel valmistab mulle inimestega suhtlemine raskusi. Mitte siis, kui nad on poolvõõrad ja ma ei hooli, vaid selle teise variandiga. Sest tegelikult olen, vastupidiselt Andres Vago arvamusele, hull introvert ja tagasihoidlik inimene. Või nho, selle viimase kohta ma niiväga ei tea, suhtelisus and all, aga siiski.
ma kirjutasin ühe kirja. paberkandjal. see koosneb seosetutest lausetest. üritasin kirjutada ühte päris kirja, et see päriselt ka ära saata ja et sellel päriselt ka saaja oleks, ahga ma eirit ei julgenud, niisiis tuli kummalised, suvalised ja ebavajalikud laused üles märkida, et hiljem mitte mäletada nende kirjutamise hetke. sest ma tõesti ei tee seda. ei mäleta.
arvuti ei allu mulle. mässaja , raisk.

6 comments:

Anonymous said...

rowwu ju kunagi rääkis, et käekirja järgi võib iseloomu arvata vms.

Anonymous said...

Ei rääkinud minu meelest, ta ütles ainult, et see tähendab midagi, kui i-le jne jne need suured rõngad täpiks panna :D Aga mida, seda ta ei ütle enne kui seee.. poiss.. mis ta nimi oligi nüüd onju.. nende kirjutamise lõpetab.

Anonymous said...

siis oli see midagi hästi räpast kindlasti.
raudselt.
jah.

Anonymous said...

ehk siis Ussike olen mina, anonymous, ma ei hakka sisse logima.

Anonymous said...

aga pirr, nüüd sul tulebki palju kommentaare- täpselt nagu sa tahtsid.

Piret Karro said...

yay.