Sunday, January 23, 2011

metakeelne

Kallid lugejad, mul on rõõm tutvustada teile selle blogi kolme uut nuppu: ehehe, ohhoo ja pffft. Need kolm nuppu asuvad iga postituse lõpus ning annavad teile võimaluse anda väike minimalistlik hinnang igale sissekandele. Kui mõtled, et naljakas, vajuta ehehe, kui mõtled, et seda ma ei teadnudki / on jah huvitav, vajuta ohhoo ja kui mõtled, et halb nali või mina küll nii ei arva, vajuta pffft. Nupud ei ole seatud paremusjärjestusse, vaid eeldavad pigem reaktsioonide mitmekesisust. Blogi sisu jätkub sama subjektiivsena, kui ta kogu aeg olnud on, ja postitused ei ole eraldi steitmendid, kui ma just vastupidist ei väida. Nuppude kaudu loodan saada teilt mingit hägusat tagasisidet, kuivõrd teie, lugejad, pole paraku ülemäära agarad kommenteerima. Aga ma TEAN, et te LOETE, nii et edukat nupuvajutust [/kogu oma loetuga seostuva mõttevoo koondamist ühe ebamäärase häälitsuse taha]!

2 comments:

ester said...

Teen ettepaneku lisada olemasolevatele nuppudele "mhmh" nupp, et väljendada emotsioone leebest nõustumisest tulise heakskiiduni!

Piret Karro said...

lisaksin hea meelega veel nii mõnegi sõnastamatu emotsiooni, ent blogger vist lubab vaid kolme nuppu.(