Friday, February 5, 2010

alati on seal ka mõni kosmoselaev

vau, ma pole varem unes näinud, et selline irooniast nõretav külmkõht olen .D
õpetaja kurtis tunnis, et ei tea, mida meiega teha, mille peale õpilased ideid välja pakkuma hakkasid. paralleelklassi pauliine arvas, et võiks magada. ütlesin talle valjusti, et minu arvates on see igav idee (tundus laisa mõtlemisena), kuigi hetk hiljem tundus lausa vaimustavana kollektiivselt tõesti magama minna. keegi teine pakkus välja, et võiks vestelda ning mina pritsisin taas irooniat: "Igasugune vestlus on lihtsalt eneseekhibitsioon." .D
kosmoselaevad oli ka kuidagi seotud.
hiljem seiklesin Maarjaga mööda HTG-d ringi, mis oli taaskord käikude rägastik. Me otsustasime järjest ühest trepikojast üles ronida, mööda käsipuid, kuskilt sügavustest. All oli koll.

muidugi tegelikult ma ei piirdunud nii väheste repliikidega, aga paraku mälu on selektiivne ja unemälu eriti.

No comments: