Monday, January 11, 2010

Tunnen ennast Atlasena!

Mul on hullult palju teha. Pean samaaegselt, paralleelselt ja ühel ajal tegelema lavaka soovitusliku kirjanduse lugemise, sellest kirjanduse uurimustöö teema tekitamise, kooli kohustusliku kirjanduse lugemise, kahe etenduse väljamõtlemise ja lavastamise ja keemia järelarvestuseks õppimisega. Kusjuures kõigeks selleks on mul aega keskmiselt kaks nädalat. lavastustega natuke rohkem, keemiaga natuke vähem. õnneks oli tering uurimustöö suhtes entusiastlik, ütles, et teatri teooriast ei ole keegi midagi teinud ja see oleks väga põnev ja tee seda ja saada mulle ka nimekiri ja kõik on väga hästi ja jaanuari lõpuks ei pea see pealkiri nüüd nii täpselt ka sõnastatud olema. see on hea, kuigi mul endiselt ei ole aimu, kuidas lugeda kahe nädala jooksul piisavalt palju teatriteooriat, et tekitada sellest mingi idee uurimustöö jaoks, samal ajal lugedes Kunderat ja Vonneguti ja õppides keemiat ja lavastades etendusi. Segane. Aga vägev! Ma ei hädalda. See ei tundu koorma, vaid privileegina. Sangpommina, mis teeb mind tugevaks. Mis teeb mind õnnelikuks!
Kuidas ma täna ennast aidata saan? Loen täna õhtul 180lk Kunderat!

Sain proovikirjandi, mille sisuks oli yay for gays, polyamory and intergenerational (:D) sex, eest 96 punkti. x)

2 comments:

Lizzy said...

ääh, Kundera on ju hea!
*
sain ka eile proovika kätte. pärast 51 ja 70midagi punkti oli 87 äärmiselt tervitatav. aga rsk, ikka oli sul vaja mulle ära panna, eksole? (:

Piret Karro said...

Kundera on superhea, lihtsalt 200-leheküljeline lugemismaraton kohe pärast ühepäevast 250-leheküljelist lugemismaratoni, mis toimuks pärast 8-tunnist (-ne ja -line liide on mul hästi selge) koolipäeva, kõlab liiga unsexy'lt. .D
jah, tõepoolest kirjutamise ajal mõtlesin kramplikult ainult ühte mõtet, et saaks rohkem kui sina! .D