Wednesday, November 4, 2009

vikerkaarepoiss

Uskumatu poolnädal. Pidev organiseerimine, info töötlemine, juhendamine, liikumine, ümberlülitumine... Agh. ja see läheb veel edasi.

aga selle asemel, et teid praegu vaevata oma tõenäoliselt halvastisõnastatud argipäevadetailidega, kirjeldan hoopis stseeni, kuidas mu pooleaastane vend Uku tuppa siseneb.

Roomates. Lükkab ukse natuke lahti, piilub sisse. Vaatab mulle suurte silmadega otsa. Teeb suu uudishimulikult lahti. Jõllitab nunnult.

Roomab toas ringi. Leiab mu lahtisest kotist pika hariliku. Võtab kätte. Vinnab ennast mu tooli najale püsti. Hakkab jalgu õõtsutades mulle maniakaalse naeratusega otsa vaatama. Nunnu.

Teeb sama moodi iga kord, kui talle midagi ütlebn. Nunnu.

Oksendab mu koti peale. Ütlen "hõõõõõ". Vaatab rõõmsa näoga otsa. Õõtsutab jalgu. Imearmas.

Võtan ta kätte ja viin ema tuppa, samal ajal kui ta mulle endiselt oma beebinaeratusega otsa vaatab ja jalgu siputab.

eilsest tallinnatripist, tänasest lavastajadebüüdist ja üldse kõigest muust kunagi hiljem.

Uku on tagasi.

No comments: