Tuesday, September 1, 2009

tagasi tagapinki

1. septembri update:

Hommikul varakult kooliaktusele minnes ei suutnud ma jätta endalt küsimata: miks on see ainus 1. september, kus mul on eelmisest õhtust pohmakas (nagu ka osal mu koolikaaslastest, kes tõdesid, et see viimase augustiõhtu traditsioon on küll jah päris loll), ühtlasi ka ainus 1. september, kus ma esinen presidendile ja faking kanal 2-le??

enesetunnet ei parandanud ka uudis õppekava kohta: 3 kohustuslikku lisakursust valikainete ajal, mis tähendab, et 2. kuni 4. periood on mul 8 kohustuslikku tundi päevas viis korda nädalas. mis tähendab, et chillout sügis oma laheda tunniplaaniga, masendav ja tihe talv (nov-apr) ja eksamikevad. Nad ikka suudavad igal aastal.

agh. aga hea on see, et nüüdsest hakkan juhendama 11ndike näiteringi. Yeah! mis on mu huvide ja tulevikuplaanidega täiesti kooskõlas ja üleüldse väga lahe. mis kindlasti kaalub üles tänase päeva ja tõenäoliselt muudab selle aasta palju lahedamaks.

tegelikult ma ei põe eriti, 12. klass tuleb superlahe, sest ma kavatsen ta teha superlahedaks. kuigi jah, täna ei ole tõenäoliselt mu viimane peavalupäev.

to do list ka:
1. herbaarium
2. tammsaare IV

kahju, et lebo läbi on. ei usugi veel, kui läbi ta on.

over and chillout

2 comments:

Anonymous said...

Minu to-do list:
* J. Kross "Keisri hull"
* K. Ristikivi "Hingede öö" (jumal-jumal-jumal tänatud, et mul Tammsaare II ja IV ning Õnnepalu "Piiririik" läbi on!!)
* artiklianalüüs
* kodukirjand
* raamatuanalüüs
* home reading vähemalt 300 lk (mul 283:S)
* referaat keskkonnaprobleemidest

Esimene päev kooli oli tõesti paljutõotav!

Anonymous said...

oppinud