Sunday, September 2, 2007

Siilu

ma olen viimasel ajal niii võimatult väsinud. seda võimendab veel kolimisfaas mu korteris, kõik on organiseerimata, ja kooli algus. ohh.
nägin täna Rauli, vana klassivenda. temaga oli fun, me natuke isegi chillisime. tegelikult sain Edviniga kokku ja chillisin tema juures. sain mingi hunniku igast asju, mida levitada. kui keegi ühte Värsket Rõhku tahab tasuta, siis öelge, mul on mõned üle. ja kui keegi alkovastast brožüüri tahab, siis ütelge ka.

kuna mu arvuti trükib umbes kolm korda aeglamini kui mina, siis jätan praegu pooleli, sest ma truly ei viitsi oddata, kuni need tähed ekraanile ilmuvad.

5 comments:

Anonymous said...

aga.. aga.. ma tšillisin kristjani ja kauriga!! tegin isegi ühe päris laheda löögi pallile. vihma sadas.

Piret Karro said...

päris lahe. aga. kes sa oled? ^^

Anonymous said...

tahan alkovastast brožüüri. ausalt ka

Piret Karro said...

dude, vabalt (: tule ja küsi, mul pole endiselt bloody aimu, kellega räägin:D

Anonymous said...

kle ega mina pole sama mis anonüümus. aga noh küll ma siis küsin kah.