Tuesday, August 7, 2007

postmodernistlik post mortem

Asjad, mida ma polnud enne eilset mitte kunagi teinud:
1. hommikusöögiks terve Contra plaadi läbi kuulamine (ma mõtlen, ma ei tulnudki voodist välja enne, vaid panin kohe plaadi mängima. tavaliselt ma kuulan nii ikka head muusikat. aga mitte eile eiei.(
2. duši all hammaste pesemine.
3. kardinapuude puhastamine (te ei kujuta ette, kui mustad võivad olla kardinapuud. aahhhggrr (siis ma ei olnud veel köögikappide vahesid puhastanud (seda tegin ma täna ja ka esimest korda. (nagu ka pliidi puhastamine. või üldse terve köögimööbli.))))
ma ei mäleta rohkem eilset päeva.

teate, mu sugulased on hämmastavad. hämmastavad. ma imetlen peaaegu kõike, mida nad teevad, aga näitena - nad tulid kõik kokku, et aidata meil uut korterit küürida. nad lasid meil (või noh, minul) folgi ajal enda juures elada nagu oma kodus. ma tean, et see on elementaarne ja ma ise teeksin ilmselt samamoodi, aga millegipärast mind üllatab säärane omakasupüüdmatu abivalmidus. jah. ei tohiks. samas, mind üllatab nüüd juba isegi abieluvande täiutmine, growing old together. must be the cruel cruel world in my head.


aga noorus, kui teil tekib plaan välja kolida korterist või majast või üldse kuskilt for that matter, siis - ja ma mõtlen seda väga tõsiselt, ma isegi trükin praegu aeglaselt, kuigi asi võib olla selles, et ma pole klaviatuuriga harjunud ja mida põimlauset indeed - palun koristage ise enda järel. sest kuigi teile võib tunduda rõve kuivanud toidujäänuseid rasvastelt köögikappidelt küürida, aga - at least you're cleaning up your own shit.

oh. teeme peo.

No comments: